به نام او 




دست های تو 

تصمیم بود

باید می گرفتم و 

دور می شدم...


                             (شمس لنگرودی)






سلام امتحاتاتم رو خوب یا بد تموم کردم خدا رو شکر

چند روز پیش رفتم سراغ خاطرات کودکی وقتی عروسکم و خودنویس دوازد سال پیش رو که

هنوزم تموم نشده رو دیدم دلم هوای اون روزا رو کرد کاش بیشتر کودکی میکردم یادش بخیر

روزای خوبی بودن سعی کنیم هر چی که  برامون ارزش دارن رو نگه داریم حتما یه

روزی آروممون میکنن...



اما شعری با حال و هوای اون روزا...


.

.



کودکیم را به موهای عروسکی بافتم

که در صندوقچه ی مادربزرگ با

کتابهای پدرم عقد می شد

بزرگتر که شدم

صندوقچه ی مادر بزرگ بوی رطوبت می داد

کتابهای پدرم رماتیسم گرفته بودند

و موهای عروسکم

نخ دندان موشی شده بودند که

از کتابهای پدرم نان در می آورد...









« کاج سیب می دهد اگر عاشق شود....»


نظرات 33 + ارسال نظر

زیبا این کودکی ها را که دورند اما نزدیک تصویر کرده ای منور عزیزم
هماره روزگارانت مزین به مهر الهی
درود

[قلب]████[گل]★یا★صاحب★الزمان★الامان★[گل]███[گل]★یا★صاحب★الزمان★الامان★[گل]
[گل]گر♥همه♥عمر♥خویش♥با♥تو♥برآرم♥دمی♥حاصل♥عمرم♥دمی♥است♥باقی♥ایام♥هیچ[گل]
[قلب]████[گل]★یا★صاحب★الزمان★الامان★[گل]███[گل]★یا★صاحب★الزمان★الامان★[گل]

سلام
ممنونم که بهم سر زدی
ان شاالله کودکی هایت به بزرگی های دنیا و اخرت منتهی بشود
یاعلی

سلام عزیز

یعنی فکر میکنی بزرگ شدی الان بابا ایول من خودم با 140سالی که دارم بزنم به سر نقی لو که تخته باشه احساس میکنم هنوز یه بچه ام بخدا

چی بگم

شعرت رو خوندم بنظرم شروع شعر خوب نیست اصلا بند اولش که 3 خط اول باشه نمیتونه شعر حساب بشه بیشتر به نثر شبیه هستش یه چیزی رو داری گزارش میدی بدون اینکه خصوصبات شعر سپبد رو داشته باشه
اما از این مرحله به بعد جمله های خبری که آوردی بنظرم نقطه اوج شعر هست که با درون مایه طنزی که داره و اکبر اکسیر رو یاد آدم میاره خیلی عالی و هنرمندانه هست و پایان بندیش هم بسیار عالی شده یعنی شعر خیلی خوب جمع و جور شده در کل شعر خوبی هستش

به امید روزهای پر از شعر
همیشه سبز بمان

محسن جعفری 1391/04/20 ساعت 01:10

زیبا بود.زیبا
انتهای شعر فوق العاده بود منور عزیز.
هرچند شروع کار رو زیاد دوست نداشتم.

امیر نقی لو 1391/04/20 ساعت 16:57

این شعرت بمظر من جزو بهترین کار هاته.

سلام شاعر
ممنونم از دعوتت
مثل همیشه بالذت تمام خواندمت ولی اینکارت یه سر و گردن از بقیه کارات قوی تر بود
موفق باشی
یا حق

دعوتید به:

من اما عشق بازی نکرده

پسرم آن طرف ایستاده برای یارانه

قصد ازدواج منظور دیگری ست

حالا هر چه بگویی پیژامه

تنبانت را پهن می کنم روی بند

سلام دوست خوب من
خواندم و لذت بردم
بروز هستم و منتظر دیگاه پر از مهر شما

سلام
پایان بندیش موفق بود
ممنون از دعوت

سلام رقیب
با نظر امیر موافقم چفت و بست خبی داش مقطع شعرت

درود منور عزیزم
با احترام دعوتید

مهدیه 1391/04/26 ساعت 16:04

سلام باجی
خاطرات وای چه خاطراتی؟
اون عروسک رو چن ساعت پیش برداشتم دست گلت درد نکنه
عزیزم
منوری
عکس خودته؟
اون که کنارته اون کیه؟
به به عجب شعری
آفرین
بهرام خلیلی ۱۴۰سالشه من فک کردم ۱۸۰سالشه
جوون مونده
فعلا...

زیبا بود...لذت بردم....به من هم سر بزن

سلام دوست خوبم ببخش دیر خدمت رسیدم
کار بسیار زیبایی بود و نوستالژیک جانداری من خیلی پسندیدمش
با وجود قفل ی که در محتوی بوجود اورده بودید
ممنون

سلام
ممنون از دعوتت
با تاخیر ولی لذت بردم

سمیه فیاضی نژاد 1391/05/02 ساعت 15:37

سلام منوری
منم با نظر امیر که جناب دبیر تاییدش کرده موافقم
به نظرم جناب خلیلی ی کم این ور اون ور گفته حق با مهدیه س

تو عکس فک کنم اون که موهاش عین میخه تو باشی
جوونیات خوشگل تر بودیا منور

سلام عزیز

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه عزیز
با غزلی بروزم و چشم براهت

هستم اگر با کشف من "رازی" کنی خود را
مستی نه از خاصیت ِ الکل که از درد است

سبز بمان[گل]

با درود
و اینک عشق....
با احترام:
دعوتید با قدوم سبزتان بهار را به زمستانی کلبه ام بیاورید

سلام
((خراب آبادم)) بعد از مدتها به روز است
با احترام دعوتید...[گل]

سلام

توی زندگی همه ماها کسایی بودن که بیشترین تاثیرو داشتن و باعث شدن زندگی ما رنگ بهتری به خودش بگیره. ممکنه این شخص و همه بشناسن یا نه. از نزدیکان یا نه دورترین ها به آدم. شاید یک حرف شاید یه حرکت. بیاین به هم بگیم کی و چطور روی زندگیمون تاثیر داشته. شاید روی زندگی باقی هم تاثیر داشته باشه.

سوال من اینه:

۱) اسم این شخص ؟

۲) چرا ؟ تاثیر گذار ترین حرفش یا حرکتش چی بوده؟

۳) شما می تونید روی زندگی دیگران تاثیر داشته باشین ؟ چطور؟

* اگر تمایل به جواب دادن داشتین توی قسمت نظرات وبلاگ پرسشگر به اسم خودتون جواب بدین.

یا علی

محسن جعفری 1391/05/13 ساعت 13:15

منور عزیز
با شعری تازه آ مده ام.
منتظرم تا مهربان بمانی

سلام!خوش حال شدم از خوندن ات دعوتی به خوندن یک غزل!

عباس گندمی 1391/05/21 ساعت 04:22

سلام دوست
ممنونم
بنظر من کاج اگه عاشق بشه از دادن میوه ی خودش هم منصرف میشه چه برسه به سیب

درود
وبلاگ شعر های بنفشه با دو شعر با عنوان "بدون هیچ دلیل ،فقط گوش هایت داغ می کند!" بروز است !
و بنفش نوشتی درهم و آفتابی !
شما هم دعوتید برای خواندن
موفق باشید
بدرود [گل]

کودکی؟؟؟؟
سلام
بروزم بیا بخوان
ونقد کن

سلام مهربان
شعر زیبایی بود و سرشار از کودکانه هایی بی ریا
با احترام در وبلاگ جدیدم - پرده را کنار بزن! - هم لینک شدی
چشم به راه می مانم
قدم رنجه کن

با درود
دعوتید به سه گانه ای قدیمی
اما پر از خاطره هایی که مرا سالهاست نفس می کشد
بدرود

سلام شاعر
با شعری تازه آ مده ام
مهربانی کن

سلام
خواندم و لذت بردم
با احترام دعوتید

با درود
دنیای من دنیای آدم آهنی هاس...
بروز هستم
بدرود

سلام!
بسیار لذت بردم!دعوت ات می کنم!

محمد جانبازان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان اظهار کرد:

سلام. بایک گفت و گو بروزک و منتظر نگاه شما

سلام...
شعراتون واقعازیباست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد