به نام او



تو نمی دانی غریو  یک عظمت

وقتی که در شکنجه ی یک شکست نمی نالد

چه کوهی ست!


« احمد شاملو »



 گاهی اونقدر غرق غم و اندوه میشم که برای فرار برمی دارم روزای خوبمو دونه دونه میشمورم تا احساس خوشحالی کنم اما وقتی به ته اون روزا می رسم گریه ام میگیره چون دیگه


نمی بینمشون....


.

.

.

.

و شعر تازه ام


.....


تو در شمالی ترین

نقطه ی شهر ایستاده ای

و قلبت از جنوب می زند

فهمیده ام سال هاست

دخترت تصویرت را

روی دیوارهای گلی می کشد

زنت روی تصویرت آب می پاشد

بوی دیوار که بلند می شود

اهالی محله عاشق زنت می شوند

هر از گاهی هم

قلبت با مادرت راه می افتد

می رود نانوایی

برای دو نفر نان می گیرد

و مادرت گمان می کند

حواس پرت ترین زن تاریخ است

جنوب شهر قسمتی از توست

که سالهاست باران به خود ندیده است

لعنت به این شهر
که تو را جدا کرد
و نفهمید باد با بوی دیوار
تا شمال می رود... 



                                                                       

                                             زیبا زندگی کنید...





نظرات 61 + ارسال نظر
محمد صادق 1391/11/03 ساعت 20:25 http://funglish.ir

سلام وبلاگ خیلی توووووووووووووووپی داشتی
یه سر به منم بزن


http://funglish.ir
p30msb@gmail.com


http://www.p30msb.ir/
http://www.p30msb.com/

دخترت تصویرت را

روی دیوارهای گلی می کشد . . .

افرین بر تو
لذت بردم

خیلی دو ست دارم اینکارو. دو سه تا تصویرش خیلی خوب بودند
ممنونم از دعوتت ومهربانیت منورمهراجی عزیز.

تصاویر و تعابیر خوبی داشت این کار
ممنونم فراخوان خوبت را منور عزیزم
وسپاس حضورت را

محمدجانبازان 1391/11/05 ساعت 18:24

سلام.خواندمت. زیبابودی

سلام
شعر خوبی بود
زبان زیبا و تصویر های خوبی داشت
موفق باشید

سلام منورخانم

کارت خوب بود

لذت بردم دوست من

کاشکی کارای خودتو با کارای دیگه تفکیک میکردی اینطوری روند روبه رشئ کارات بهتر مشخص میشه شاید بگی همش هست اما باوجور کارای دیگه وبلاکت شلوغ میشع وتفکر بازدید کننده هم منشعب

با احترام

درود.
زبان شعری تان دوست داشتنی ست.
بی اغراق خوانش زیبایی از این شعرتان داشتم.نمود تصویری زنانگی با بیان شاعره یی این چنین با واژگانی ساده و تصویرهای از زندگی کار چندان سهلی نیست.
مانا باشید.

درود دوست من کار خوبی بود مرسی از دعوتت

این شعر وچند بار خوندم وچند با ر لذت بردم.

با دو شعرتازه ام
مهربان بمانی دوست.[گل]

سلام.
ممنون از دعوت
واقعا لذت بردم
فضای انتزاعی شعر را بسیار دوست داشتم
و استفاده کردم از هنر و سلیقه شما

داود مرادی 1391/11/13 ساعت 11:58

درود جناب مهراجی عزیز
ممنون از دعوتتان
شرمنده بابت تاخیرم
خواندنی بودید دوست من
شاد باشید و تندرست.

سلام
اگر نظرم درباره ی این شعر تان نرسیده تا دوباره آن را بنویسم
ونیز با احترام دعوت می شوید

سلام ودرود
زیباست
لذت بردم
ممنون ازشما


با غزلی کوتاه بروزم
دعوت از چشم هایتان

سلام!مدتها سیستم خرب بود به زودی لطف دوستانرا جبران خواهم کرد.عمرتان دراز

سلام. خیلی خیلی خیلی لذت بردم. . ببخشید که دیر اومدم. ممنونم.

سلام

با احترام دعوتید[گل]

جانبازان درگفت وگوبامطبوعات عنوان کرد:
نیما به جهان به چشم مولانا می‌نگرد.

بایک مصاحبه بروزم ومنتظردیدگاه ارزشمندشما.

با درود
در کلبه جدید بعد از غیبتی طولانی بروزم و منتظر....
http://mabhot57.blogfa.com

لبخند....
مگر همین لبخند سرپا نگه ام دارد.....(علی اسدا للهی)
منور عزیزم بااحترام دعوتی

سلام

با دو غزل بروزم..

سلام

با دو غزل بروزم..

درود زیبا بود
بروزم
بیا بخوان و نقد کن

از خواندن این شعر لذت بردم.
تشکر.

طلائی نبود مویت تا مضمون تشبیهی نو باشد

سلام رفیق
به روزم با شعر و صدای خودم


درود
پیشاپیش سال نو شادباش باد.
به روزم و ترا من چشم در راه...


من ولی برخلاف دائی ها، منتظر مانده ام که برگردی . . .

به روزم با شعر و صدای خودم

دعوتید

سلام

با مطلب و شعر به روزم

شما دعوتید

سلام دوست عزیز
بروزم
و منتظر خوانش و نقد با ارزشتان هستم
در صورت تمایل خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
[گل]

درود منور عزیز
روزگار به کام
سایت تخصصی شعر ایران و جهان شعرانه در قسمت تالار شعر سپید و نیمایی طی فراخوانی به معرفی آثار سپید سرایان جهت درج در نشریه ماهانه ای کرده است در صورت تمایل نمونهآثارتان را برایم طی کامنتی بگذارید به همراه عکس و بیوگرافی شعریتان تا بیشتر آثار ارزشمندتان به خوانندگان و ادب دوستان معرفی شود
با سپاس

سلام رفیق
فقط در یه صورت که شهر رو همون جسم بدونی کمی برام قابل قبوله شعرتون
ممنونم

سلام
کارخوبی بود بعضا تصاویر تازه ایم داشت
اما حس میکنم میشد بامضمون کار بیشتری کرد
شعر در انتها حرف تازه ای نمیزنه و بنوعی دچار تکرار میشه

درکل لذت بردم
موفق باشید

سلام و عرض ادب دارم و احترام محضر مبارکتان

فرصتی داشتید در تارنمای تاریکم منتظر حضور گرم و نقد ارزشمندتان میمانم
http://kashkoolraeesi.mihanblog.com

بروزم
بزرگوار منتظور حضورت
با خوانش و نقد (خواب)

محسن جعفری 1392/02/21 ساعت 22:49

سلام دوست
با شعری تازه ام
مهربان بمانی

محمد 1392/02/23 ساعت 11:40 http://www.partga.blogfa.com

سلام
اول کتاب یار مهربان بود /بعد سطر اولش سارا انار داشت تا من از تماشا دلخون شوم /در کتاب دیگر بعضی جاها کویر بود واین هم عدالت جغرافیا را نشان داد /نفرین بر باد هایی که با ران را به شمال بردند تا لیموهای سینه شما نارنج نشوند
با احترام وتواضع شما را به پرتگاهی در مه می خوانم مرا معر فت استکانی چای هست

با سلام
دعوتید به یک شعر
و منتظریم به نگاه پر مهر شما

سلام شاعر گرامی
با شعر دیگری به روز هستم و شما دعوتید
باحضور پر مهر و نقد های ارجمندتان ما را یاری نمائید.
موفق باشید

سلام.دعوتید به خوانش و نقد شعری.

سلام. اشعارتون بسیار زیبا و دلنشین بود.

خوشحال میشم نگاهتون و در مورد سپید هام بدونم.

سلام وبلاگ زیبایی دارید لذت بردم...

با سپیدهایی در "تنهایی ممنوع" به روز و منتظر نگاه شاعرانتون هستم.

سلام
با شعری تقدیمی به استاد تازه درگذشته «جلیل شهناز» به روزم

و کمی هم در د دل
دعوتید

سلام دوست
با شعری تازه ام
مهربان بمانی

[گل]

...درود...[گل]

مهتاب 1392/04/14 ساعت 23:08 http://cafe-mah.blogfa.com

سلام..خیلی خوب بود به نظرم..من که روم نمیشه بگم بیای چرتو پرتای منو بخونی..

سلام

با عزل بروزم..

سلام دوستان با زیباترین استان دنیا(استان کــرمــانــشـــاه)بروزم شما دعوتید به خواندن مطالب ودیدن تصاویر[گل][گل][گل]

کــرمــانــشـــاه پایتخت گردشگری وتاریخ وتمــدن:
دیدنیهای کرمانشاه:طاقبستان وپارک کوهستان-بیستون کرمانشاه-تکیه معاون الملک-تکیه بیگلربیگی-بازاربزرگ سنتی کرمانشاه-سراب نیلوفر-باغ پرندگان کرمانشاه-باغ گلها کرمانشاه-مسجدعمادوالدوله-غارقوری قلعه کرمانشاه بزرگترین غارآبی آسیا و...
[گل]مقدمتان به کرمانشاه گلباران[گل].

سلام سرکار خانم مهراجی.
روزگار خوش.

یه وبلاگ شعر و متن برا بچه های موسیقی راه اندازی کردم
برای مدیریت هم نیاز به کمک دارم
امید وارم کمک کنی

آدرس رو هم پیوند کن
من در وبلاگ جدید شمار رو لینک کردم
با تشکر

فارسی لیریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد